I zvířata mají své sny: marketingová kampaň ROZMITALU od Acraftu

V listopadu na mezinárodním veletrhu Agirtechnica představily Strojírny Rožmitál s.r.o. novou neotřelou kampaň „I zvířata mají své sny“. Za námětem, koncepcí a realizací celé marketingové kampaně strojí tým Acraft professionals.

Zaujmout a odlišit se od ostatních. Zadání, které jsme si společně se Strojírnami Rožmitál definovali pro potřeby marketingové komunikace. A kdy jindy vše odstartovat než na největším evropském mezinárodním veletrhu Agritechnika.

S ohledem na dlouhodobou spolupráci se značkou ROZMITAL, jsme měli k dispozici nezbytná data pro vyhodnocení všeho potřebného, tedy analýzu dosavadní komunikace značky, konkurenční nejenom marketingové povědomí, ale také i obchodní potřeby značky a chování celého pícninářského segmentu.

Snící zvířata

Několik měsíců před výstavou, která zároveň byla stanovena jako startovací bod, byly předloženy partnerovi varianty nových komunikačních kampaní. U vedení společnosti zvítězila neotřelá verze s označením I zvířata mají své sny.

„V rámci našeho přístupu jsme chtěli zemědělské a pícninářské komunitě předložit něco, co se vymyká zajetým zvykům. Cíleně jsme se chtěli vyhnout dynamické komunikaci, kladoucí důraz na vážnost a serióznost, které je v segmentu plno. Předložili jsem návrh, a jsem rád, že i vedení firmy se zamlouval, kde naopak stavíme na nadsázce, chytrém humoru, tolik typickém pro Čechy a animaci hraničící s karikaturním pojetím,“ vyjmenovává hlavní odlišenosti přístupu nové kampaně ROZMITAL Pavel Jahoda, jednatel Acraft professionals s.r.o.

I zvířata mají své sny, je kampaň vyprávějící tři příběhy zvířat, která zároveň reprezentují i tří hodnotové pilíře značky, konkrétně starého moudrého oslav (tradice), silného osla (odolnost) a krávy s teletem (spolehlivost). Všechna tří zvířata sní o šťavnaté píci, kterou jim může zajistit jen technika ROZMITAL. Kampaň je animovaná, což jí dodává prvek netradičnosti, stejně jako fakt, že v popředí stojí zvířata, pro které je píce primárně určená. Vše je zastřešeno dominantním titulkem I zvířata mají své sny a doplněno výzvou k akci Splňte sny nejenom svým zvířatům.

Zvířata ROZMITAL

„Zajímavostí a jednoznačným benefitem pro klienta bylo a je, že kromě ideového autorství kampaně, stojí náš tým i za samotnými ilustracemi a grafikou. Tedy vše je tvořeno na zakázku klientovi bez potřeby a nutnosti vyhledávat externí spolupráci. Zároveň s představením kampaně došlo k rozpracování využití a komunikačního plánu na letošní rok,“ říká Pavel Jahoda.

Kampaň aktuálně využívá ROZMITAL na svém webu, v online a tištěné inzerci, na sociálních sítích, motivy zvířat a dějové linky byly hlavními průvodci na stánku ROZMITAL na veletrhu Agritechnica, a plánuje se je využít i na budoucích akcích.

„První reakce z trhu byly pozitivní, a hlavně vyvolali to, co jsme si od toho slibovali, úsměv a zájem. Věříme, že právě humorné a odlehčené pojetí povede k zapamatovatelnosti techniky ROZMITAL a farmáři se budou o stroje ROZMITAL zajímat“, říká Pavel Jahoda.

I Vaše zvířata sní o technice ROZMITAL